Құрылымдық бөлімшенің атауы: Клиентке қызмет көрсету бөлімі
Қызмет сипаттамасы
Бос орын
Клиентке қызмет көрсету бөлімінің маманы
Қызметкердің функционалдық міндеттері (жоспарланған жобаларды қоса алғанда)
Банктің қызметтерін көрсету бойынша заңды және жеке тұлғаларға кеңес беру;
Банктің қызметтеріне келісім-шарттар жасау және қызмет көрсету;
жеке және заңды тұлғалардың клиенттеріне ағымдағы/жинақ шоттарын ашу/жүргізу/жабу;
Банк клиенттерінің шот ашу үшін ұсынған барлық қажетті құжаттарының болуын және олардың Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына және Банктің ішкі құжаттарына сәйкес толтырылуының дұрыстығын тексеру;
Төлем тапсырмалары мен құжаттарын орындауға қабылдау және жеке және заңды тұлғалардың клиенттерінің теңгедегі және шетел валютасындағы шоттары бойынша аудару операцияларын жүзеге асыру, оның ішінде. Интернет-банкинг арқылы;
жеке және заңды тұлғалардың клиенттерінің шоттары бойынша кіріс/шығыс операцияларын тіркеу;
Кандидатқа қойылатын талаптар
Білімі (міндетті/ мүмкіндігінше) Мамандығын және/немесе білім алған бағыты
Экономика саласындағы жоғары білім
Жұмыс тәжірибесі (тәжірибе, компаниялар, банктер, ұйымның бағыты)
Міндетті емес
Шет тілдерін білу
Языки
Жалпы білім
Орташа
Жоғары
Ағылшын
Y
Корей
Y
ДК туралы білім, арнайы бағдарламалар
Бағдарлама атауы
Нашар
Жалпы білім мен түсіну
Орташа
Жақсы пайдаланушы
Жоғары
Бағдарламамен жұмыс істеуді басқа адамдарға түсіндіре алу