Лого
+7(727)356-96-00
Интернет-банкинг
  • Русский
  • Қазақша
  • English
  • 한국어
  • Интернет-банкинг
  • Басты Бет

  • Банк туралы

    Тарихы Shinhan қаржы тобы Біздің қағидаларымыз және құндылықтарымыз Әлеуметтік бағдарламалар Стратегия Реквизиттер Вакансия Құпиялылық саясаты
  • Заңды тұлғаларға

    Несиелеу Салымдар Ақшалай аударымдар Есептік-кассалық қызмет көрсету Банктік есепшот ашу Саудалық қаржыландыру Сейфтік сақтау Еңбекақы жобасы Интернет-банкинг Корпоративтік карта Тарифтер
  • Жеке тұлғаларға (Текущая)

    Несиелер (Текущая) Клиенттердің проблемалық берешекті реттеу мәселелері өтініштерін қарау тәртібі (Текущая) Салымдар (Текущая) Ақшалай аударымдар (Текущая) Дебеттік карталар (Текущая) Банктік есепшот ашу (Текущая) Есеп айырысу-кассалық қызмет көрсету (Текущая) Сейфтік сақтау (Текущая) Валюталық бақылау (Текущая) Тарифтер (Текущая) Интернет-банкинг (Текущая) Бір реттік зейнетақы төлемдерін пайдалану туралы (Текущая) Жеке тұлғалардың банкроттығы (Текущая)
  • Қаржылық есептілік

    2023 жылдың қаржылық есептілігі 2022 жылдың қаржылық есептілігі 2021 жылдың қаржылық есептілігі 2020 жылдың қаржылық есептілігі 2019 жылдың қаржылық есептілігі 2018 жылдың қаржылық есептілігі 2017 жылдың қаржылық есептілігі 2016 жылдың қаржылық есептілігі 2015 жылдың қаржылық есептілігі 2014 жылдың қаржылық есептілігі 2013 жылдың қаржылық есептілігі 2012 жылдың қаржылық есептілігі 2011 жылдың қаржылық есептілігі 2010 жылдың қаржылық есептілігі 2009 жылдың қаржылық есептілігі
  • Жасыл қаржыландыру GEFF

  • Байланысу

Русский Қазақша English 한국어
Лого
+7(727)356-96-00
Интернет-банкинг
  • Басты Бет

  • Банк туралы

    Тарихы Shinhan қаржы тобы Біздің қағидаларымыз және құндылықтарымыз Әлеуметтік бағдарламалар Стратегия Реквизиттер Вакансия Құпиялылық саясаты
  • Заңды тұлғаларға

    Несиелеу Салымдар Ақшалай аударымдар Есептік-кассалық қызмет көрсету Банктік есепшот ашу Саудалық қаржыландыру Сейфтік сақтау Еңбекақы жобасы Интернет-банкинг Корпоративтік карта Тарифтер
  • Жеке тұлғаларға (Текущая)

    Несиелер (Текущая) Клиенттердің проблемалық берешекті реттеу мәселелері өтініштерін қарау тәртібі (Текущая) Салымдар (Текущая) Ақшалай аударымдар (Текущая) Дебеттік карталар (Текущая) Банктік есепшот ашу (Текущая) Есеп айырысу-кассалық қызмет көрсету (Текущая) Сейфтік сақтау (Текущая) Валюталық бақылау (Текущая) Тарифтер (Текущая) Интернет-банкинг (Текущая) Бір реттік зейнетақы төлемдерін пайдалану туралы (Текущая) Жеке тұлғалардың банкроттығы (Текущая)
  • Қаржылық есептілік

    2023 жылдың қаржылық есептілігі 2022 жылдың қаржылық есептілігі 2021 жылдың қаржылық есептілігі 2020 жылдың қаржылық есептілігі 2019 жылдың қаржылық есептілігі 2018 жылдың қаржылық есептілігі 2017 жылдың қаржылық есептілігі 2016 жылдың қаржылық есептілігі 2015 жылдың қаржылық есептілігі 2014 жылдың қаржылық есептілігі 2013 жылдың қаржылық есептілігі 2012 жылдың қаржылық есептілігі 2011 жылдың қаржылық есептілігі 2010 жылдың қаржылық есептілігі 2009 жылдың қаржылық есептілігі
  • Жасыл қаржыландыру GEFF

  • Байланысу

Клиенттердің проблемалық берешекті реттеу мәселелері өтініштерін қарау тәртібі

  1. Басты Бет
  2. Жеке тұлғаларға
  3. Клиенттердің проблемалық берешекті реттеу мәселелері өтініштерін қарау тәртібі

КЛИЕНТТЕРДІҢ ПРОБЛЕМАЛЫҚ БЕРЕШЕКТІ РЕТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ БОЙЫНША ӨТІНІШТЕРІН ҚАРАУ ТӘРТІБІ

Қарыз алушы міндеттемелерді орындау мерзімі өткен күннен бастап күнтізбелік 30 күн ішінде табыстардың төмендеу себебін міндетті түрде көрсете отырып және растайтын құжаттарды қоса бере отырып, Шарт талаптарын өзгерту туралы жазбаша өтінішпен банкке жүгінуге құқылы. Шарттың талаптарын өзгертуге, оның ішінде: банктік қарыз шарты бойынша сыйақы мөлшерлемесін азайту жағына қарай өзгертуге байланысты; 

  1. банктік қарыз шарты бойынша сыйақы мөлшерлемесін азайту жағына қарай өзгертуге;
  2. шетел валютасымен берілген банктік қарыз бойынша негізгі борыштың қалдық сомасының валютасын ұлттық валютаға өзгертуге;
  3. негізгі борыш және (немесе) сыйақы бойынша төлемді кейінге қалдыруға;
  4. берешекті өтеу әдісінің немесе берешекті өтеу кезектілігінің өзгеруіне, оның ішінде негізгі борышты басым тәртіппен өтеуге;
  5. банктік қарыз мерзімінің өзгеруіне байланысты;
  6. мерзімі өткен негізгі борышты және (немесе) сыйақыны кешіруге, тұрақсыздық айыбының (айыппұлдың, өсімпұлдың), банктік қарызға қызмет көрсетуге байланысты комиссиялар мен өзге де төлемдердің күшін жоюға;
  7. «Жылжымайтын мүлік ипотекасы туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 20-1-бабында көзделген тәртіппен ипотека нысанасы болып табылатын жылжымайтын мүлікті кепіл берушінің дербес өткізуіне байланысты;
  8. банкке (банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымға) кепіл мүлкін беру жолымен банктік қарыз шарты бойынша міндеттемені орындаудың орнына бас тарту міндеттемесін ұсынуға;
  9. банктік қарыз шарты бойынша міндеттемені сатып алушыға бере отырып, ипотеканың мәні болып табылатын жылжымайтын мүлікті өткізумен байланысты шартты өзгерту.

Банк 15 күнтізбелік күн ішінде қарыз алушыны:

  1. шарт талаптарына ұсынылған өзгерістермен келісетіні;
  2. шарт талаптарын өзгерту жөніндегі өз ұсыныстары;
  3. мұндай бас тарту себептерінің дәлелді негіздемесін көрсете отырып, шарт талаптарын өзгертуден бас тарту туралы тиісті түрде хабардар етеді.

Қарыз алушы шарттың талаптарына өзгерістер енгізу туралы өтінішпен жүгінуге құқылы бірыңғай, келесі негізгі жағдайлар айқындалған:

  1. қарыз алушыны жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретінде тіркеу;
  2. қарыз алушының әлеуметтік мәртебесінің өзгеруі, атап айтқанда ХӘОТ-қа жатқызу, сол сияқты орташа айлық табыстың төмендеуіне әсер еткен қарыз алушының бірге тұратын жақын туысы, жұбайы (зайыбы) ХӘОТ мәртебесін алу;
  3. қарыз алушының ауруына байланысты уақытша еңбекке жарамсыздығы (3 айдан астам);
  4. қарыз алушының бала күтімі бойынша демалысқа шығуы;
  5. қарыз алушыны мерзімді әскери қызметке шақыру;
  6. қарыз алушының жақын туыстарының, жұбайының (зайыбының) науқастануына (әлеуметтік мәні бар аурулар қатарынан) не қайтыс болуына байланысты отбасылық мән-жайлар;
  7. қарыз алушыға материалдық зиян келтірген жағдайлар (ұрлық, өрт және т.б.). Қарыз алушы ағымдағы қаржылық және әлеуметтік жағдай туралы ақпарат беруге, шарт бойынша міндеттемелерді орындауға мүмкіндік беретін кірістердің төмендеу не болмау фактісін құжатпен растауға тиіс

Банкке жүгіну тәсілдері:

  1. пошта байланысы немесе электрондық пошта арқылы жазбаша өтініш;
  2. телефон арқылы және клиент банкке тікелей келген кезде ауызша жүгіну.

 

ЖАУАПТЫ БӨЛІМШЕЛЕР

 
  

Қоңырауларды өңдеу бөлімі

+7 (727) 356-96-60 , ұялы телефоннан 2468

 

 

 

Мониторинг және талдау бөлімі

+7 (727) 356-96-68

+7 (727) 356-96-64

  

Клиенттерді тарту жөніндегі бөлім

+7 (727) 356-96-44

+7 (727) 356-96-76

+7 (727) 356-96-05

 

E-mail

infokz@shinhan.com

 

Банк туралы
  • Тарихы
  • Shinhan қаржы тобы
  • Біздің қағидаларымыз және құндылықтарымыз
  • Әлеуметтік бағдарламалар
  • Стратегия
  • Реквизиттер
  • Вакансия
  • Құпиялылық саясаты
Заңды тұлғаларға
  • Несиелеу
  • Салымдар
  • Ақшалай аударымдар
  • Есептік-кассалық қызмет көрсету
  • Банктік есепшот ашу
  • Саудалық қаржыландыру
  • Сейфтік сақтау
  • Еңбекақы жобасы
  • Интернет-банкинг
  • Корпоративтік карта
  • Тарифтер
Жеке тұлғаларға
  • Несиелер
  • Клиенттердің проблемалық берешекті реттеу мәселелері өтініштерін қарау тәртібі
  • Салымдар
  • Ақшалай аударымдар
  • Дебеттік карталар
  • Банктік есепшот ашу
  • Есеп айырысу-кассалық қызмет көрсету
  • Сейфтік сақтау
  • Валюталық бақылау
  • Тарифтер
  • Интернет-банкинг
  • Бір реттік зейнетақы төлемдерін пайдалану туралы
  • Жеке тұлғалардың банкроттығы
+7(727)356-96-00
infokz@shinhan.com

© "Шинхан Банк Қазақстан" АҚ. Қазақстан Республикасының Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің 03.02.2020 ж. берілген №1.1.258 Лизензиясы. Барлық құқықтар сақталған., 2023